Atceras Arnis Dārziņš: 1944.g. vācieši uzbūvēja visstiprāko tiltu. Tiltam līdzās bija nevis 3, bet 4 vai pieci pāļi. Un ar skrūvēm sastiprināti. …Kad vācietis gāja prom, mēģināja no abiem galiem dedzināt. Kaut kas jau nodega….1944.g.pat armijas mašīnas brauca pāri. Pat Kariņa dampis (kuļmašīna) pārbrauca. Zaldāti stāvēja un regulēja kustību, no kuras puses lai brauc pāri.
Par tilta lietošanu bija jāmaksā. No 1931.g.3.decembra pilsētas valdes protokola:
1. no kājniekiem 0,02 Ls
2. no personas ar velosipēdu 0,05
3.par zirgu ar tukšu pajūgu un ar 1 pavadoni 0,10
4. par zirgu ar vezumu un ar 1 pavadoni 0,12
5. par divjūgu ar tukšu pajūgu 0,12
6. par divjūgu ar vezumu 0,16
7. par zirgu bez pajūga ar 1 pers. 0,06
8. par govi ar 1 pers. 0,05
9. Par aitu ar 1 pers. 0,03
10. no skolnieka par mācību gadu Ls.1,00
No plkst.11.vakarā līdz plkst.4 rītā un pavasarī pēc ledus iziešanas līdz 1.maijam nomniekam tiesības ņemt no tilta lietotājiem, respektīvi, celtiem ar laivu, divkārtēju maksu.