N3.: Šinī vietā pa abiem Salacas krastiem ejošie lielceļi pienāk tuvu pie upes. Upes labajā krastā atrodas pagasta nams un pamatskola. Upe šinī vietā ir šaura un krāčaina, kāpēc pārkļūšana par to diezgan bīstama. Celtuvi šeit ierīkot nav iespējams, tāpēc kājnieku satiksme notika pārceļoties laivā vai arī pa koka laipām, kuras pavasara un rudens plūdos, kad tās visvairāk vajadzīgas, tiek izņemtas un izmestas. Tagad tās atvieto jaunais pakaru tilts (..)
projekts neīstenojās. Pēc apkārtnes iedzīvotāju nostāstiem, 1987.gada maijā, kad tilts bija daļēji jau zem ūdens, helikopters to satvēra aiz trosēm un aizvilka.
No Ērika Vikmaņa raksta žurnālā Ceļš un satiksme 1938.g.Nr.3.:
Protams, nākotnē tilts rūpīgi jākopj, atkārtojot koka daļu darvošanu vai karbolinēšanu un izpildot nepieciešamos sīkos labojumus(..) Tā kā lielas ppapildu piepūles zināmās tilta daļās rodas pie tilta nevajadzīgas šūpošanas, ko parasti, nekā ļauna nedomādami, izdara pusaudži, tad…uz šo…griežama…tilta lietotāju sevišķa vērība, jo caur šādu darbību tiek saīsināts tilta mūžs…